2011. szeptember 26., hétfő

21 -es Topolino farmer tornacipő / vászoncipő - Jelenlegi ára: 450 Ft

Topolino farmer tornacipő / vászoncipő
21-es, de mértem (bth: 13 cm)
Használt.
Szerintem nincs rossz állapotban...
Mindkét gyerekem hordta, de mindkettőnek "kimenős" volt, így nem kopott el : -)
Szerintem uniszex (a lányomnak vettem kislány cipőként... de én simán ráadtam a kisfiamra is : -)
Kicsi hibája, hogy a csillagokról az ezüst kopik..
Mosás után néhol kicsit sárgás lett, de szerintem nem gáááz...: -)
Minden kérdésre szívesen válaszolok!
Nézz szét nálam, mert sok gyerekruhát töltöttem fel (ebben a méretben is)
Most sok 1 Ft-os aukciót indítok!
Ruhacsomagok esetében, ha csak 1-2 db tetszik, nyugodtan szólj!


Jelenlegi ára: 450 Ft

Az aukció vége: 2011-09-24 15:17
. 21 -es Topolino farmer tornacipő / vászoncipő - Jelenlegi ára: 450 Ft

Fontos